Обмін і повернення товару

Обмін і повернення товару в інтернет-магазині KaterynaLab

Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» наші клієнти можуть протягом  14 календарних днів  з моменту покупки, повернути товар придбані в нашому інтернет-магазині за умови виконання всіх норм передбачених Законом.

Стаття 9. Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів »: Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням. Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти календарних днів, не рахуючи дня покупки.

НЕ підлягає поверненню / обміну товар:

✔ якщо товар був у експлуатації
✔ якщо пошкоджена упаковка (без упаковки)
✔ якщо він відноситься до одного з видів товару:

  • одноразова продукція
  • пензлики і набори пензликів
  • голки, комплектуючі та аксесуари
  • манікюрні інструменти
  • товари в аерозольній упаковці
  • акції і знижені в ціні товари

Як зробити обмін / повернення товару?

Самостійний привіз товару в магазин

  1. Привоз товару в інтернет-магазин згідно його графіку роботи. Товар надається в комплекті з:
    • товарним чеком на даний товар, видаткової накладної (дата покупки повинна бути не більше 14 календарних днів)
    • упаковкою товару (вона повинна мати початковий вигляд, який був при придбанні товару)

Товар не повинен мати ознак використання. У випадку невиконання вищевказаних норм, менеджер має право відмовити в прийнятті товару на обмін / повернення.

  1. Менеджер інтернет-магазину вивчає всю отриману інформацію, після чого в праві відправити товар на експертизу в сервісний центр. У цьому випадку клієнтові надається документ, який підтверджує факт даної передачі, після чого менеджер телефонує клієнту для прийняття подальших рішень згідно нижче перерахованих варіантів. Якщо товар на експертизу не передається, менеджер зобов'язаний запропонувати на вибір нижченаведеними варіанти вирішення проблеми.
  2. Варіанти вирішення проблеми обговорюються з клієнтом, після чого робляться відповідні дії. Можливі варіанти:
    • недолік товару підтвердився, вимога клієнта обмін товару на аналогічний товар  - проводиться обмін товару на аналогічний, методом самовивозу клієнтом або доставки товару через кур'єрську службу або Нову Пошту.
    • недолік товару підтвердився, вимога клієнта повернення грошових коштів  - здійснюється повернення грошових коштів шляхом їх перерахування через Приват24, або готівковим отриманням в інтернет-магазині.
    • недолік товару підтвердився, вимога ремонту товару  - менеджер передає товар в сервісний центр, після чого протягом 22 днів проводиться ремонт обладнання за рахунок інтернет-магазину. Передача товару можлива через самовивезення, Нову пошту або кур'єрську службу, що обговорюється з клієнтом в телефонному режимі.
    • недолік товару не підтвердився, тобто пошкодження товару з вини клієнта  - менеджер передає товар в сервісний центр, після чого протягом 14 днів проводиться ремонт обладнання за рахунок клієнта. Передача товару можлива через самовивезення, Нову пошту або кур'єрську службу, що обговорюється з клієнтів в телефонному режимі.

Всі дії, пов'язані з пересилкою товару, який повертається або підлягає обміну, оплачуються клієнтом.

Відправка товару через Нову Пошту

  1. Сповіщення в телефонному режимі менеджера інтернет-магазину про ваші наміри, відправка товару через Нову Пошту (склад №116, м.Харків). Відправка товару здійснюється за рахунок клієнта . Товар надається в комплекті з:
    • товарним чеком на даний товар (дата покупки повинна бути не більше 14 календарних днів).
    • упаковкою товару (вона повинна мати початковий вигляд, який був при придбанні товару).

Товар не повинен мати ознак використання. Після відправки товару клієнт сповіщає менеджерів про даний дії методом повідомлення номера декларації для отримання товару (смс повідомлення, повідомлення на пошту)

  1. Менеджер інтернет-магазину вивчає всю отриману інформацію, після чого в праві відправити товар на експертизу в сервісний центр, про що клієнта повідомляє в телефонному режимі. Протягом 3 днів менеджер надає клієнту інформацію для прийняття подальших рішень згідно варіантів наведених нижче. Якщо товар на експертизу не передається, менеджер зобов'язаний запропонувати відразу на вибір нижченаведені варіанти вирішення проблеми.
  2. Варіанти вирішення проблеми обговорюються з клієнтом, після чого робляться відповідні дії. Можливі варіанти:
    • недолік товару підтвердився, вимога клієнта обмін товару на аналогічний товар  - проводиться обмін товару на аналогічний, методом відправки через Нову Пошту.
    • недолік товару підтвердився, вимога клієнта повернення грошових коштів  - здійснюється повернення грошових коштів шляхом їх перерахування через Приват24.
    • недолік товару підтвердився, вимога ремонт товару  - менеджер передає товар в сервісний центр, після чого протягом 14 днів проводиться ремонт обладнання за рахунок інтернет-магазину. Передача товару можлива через Нову пошту, що обговорюється з клієнтом в телефонному режимі.
    • недолік товару не підтвердився, тобто пошкодження товару з вини клієнта  - менеджер передає товар в сервісний центр, після чого протягом 14 днів проводиться ремонт обладнання за рахунок клієнта. Передача товару можлива через Нову пошту, що обговорюється з клієнтів в телефонному режимі.

Всі дії, пов'язані з пересилкою товару, який повертається або підлягає обміну, оплачуються клієнтом.

З повагою, команда інтернет-магазину https://kateryna-lab.com.ua.