Гарантія та сервіс

Гарантійний та післягарантійний ремонт обладнання

Кожному покупцеві важливо знати, що в разі виникнення проблем з обладнанням у нього є можливість звернутися за допомогою до фахівця. Наш інтернет-магазин надає гарантійний та післягарантійний ремонт обладнання.

Умови ремонту обладнання

Гарантійний та післягарантійний ремонт електрообладнання поширюється тільки на прилади, куплені в магазині KaterynaLab .
Гарантійний ремонт  можливий тільки при наявності гарантійного талона.
Післягарантійний ремонт  - застосовується тільки при наявності чека або видаткової накладної, так як ремонту підлягає товар, придбаний тільки в магазині KaterynaLab. Оплата за ремонт обладнання встановлюється по закінченню ремонтних робіт, після оцінки і діагностики приладу.

Гарантія надається на наступні категорії товарів:

  • косметологічні апарати;
  • лампи УФ, LED;

Гарантія не поширюється на:

  • витратні матеріали;
  • аксесуари, які входять в комплект виробу;
  • елементи живлення;
  • матеріали з обмеженим періодом працездатності;
  • косметику

Умови зняття вироби з гарантії:

1. Виріб має сліди стороннього втручання.
2. Ремонт вироби здійснювався не сертифікованим фахівцем.
3. Неакуратне поводження з приладом (падіння обладнання, самостійна заміна запчастин, недбале ставлення при експлуатації електропроводи).
4. Відсутність оригінальної упаковки.
5. Самостійна змінена дат гарантії в гарантійному талоні.

Порядок звернення у разі виникнення проблем з обладнанням

1. Надання обладнання до нас в офіс: м Харків, вул. Академіка Павлова, 120 або Новою Поштою (Харків, склад №116). Оправлення Новою Поштою проводиться за рахунок клієнта.
2. Заповнення заявки на ремонт приладу.
3. Діагностика поломки. Наші фахівці встановлюють причину поломки, після чого відбувається визначення вартості ремонту. Менеджер повідомляє результат діагностики клієнту, вартість і терміни ремонту. У випадки узгодження прилад відправляють на ремонт, якщо прилад не підлягає ремонту або його ремонт не узгоджений з клієнтів, обладнання підлягає поверненню. Якщо відправка приладу відбувається через Нову Пошту, витрати з його транспортування несе клієнт.
4. Ремонт займає від 3-х тижнів до 45 робочих днів в залежності від складності поломки.
5. Оплата проводиться методом готівкового розрахунку або грошовим перерахуванням через Приват 24. Оплата проводиться по факту виконаної роботи.
6. По закінченню ремонту менеджер нашого магазину в телефонному режимі повідомляє про виконання ремонту і можливості повернення приладу. Якщо відправка приладу відбувається через Нову Пошту, витрати з його транспортування несе клієнт.

З повагою, сервісний центр магазину  KaterynaLab .